ads

Slider[Style1]

Style2

Style3[OneLeft]

Style3[OneRight]

Style4

Style5



• Ο πρώτος που μπήκε στην πίστα και ο τελευταίος που βγήκε απ’ αυτήν με τον κορυφαίο χρόνο και στις δύο περιπτώσεις. Ο Jorge έπαιξε με τις ρυθμίσεις, τα αεροδυναμικά βοηθήματα, τις γόμες … και με τα νεύρα των υπολοίπων. Αυτό δεν σημαίνει ένα εύκολο τριήμερο γι’ αυτόν, διότι…

• …ο «γέρος» δείχνει καρδαμωμένος και ολοκλήρωσε τρία stints των πέντε γύρων με επτά χρόνους στο ’40 ψηλά και τέσσερεις στο ’41 χαμηλά…

• …όταν ο Lorenzo πραγματοποίησε τρεις εξόδους, μάλλον προβληματικές. Στην πρώτη ολοκλήρωσε τέσσερεις γύρους με καλύτερο χρόνο στο ‘41χαμηλά, στην δεύτερη (έξοδο) έμεινε κολλημένος στο ’41 και μετά από δύο γύρους βγήκε, δείχνοντας οι κάμερες ότι κάτι δεν «του πήγαινε» και στην τρίτη έξοδο όλα έδειξαν καλύτερα με τέσσερεις από τους πέντε γύρους στο ’40…

• …την ίδια ώρα που ένας αφιονισμένος Barbera με το «μουσειακό» Ducati του ’14 εξήλθε δις, ολοκλήρωσε επτά γύρους κάθε φορά και πέτυχε στην μεν πρώτη έξοδο τρία χαμηλά 41άρια και ένα ψηλό 40άρι, στην δε δεύτερη δύο 41άρια χαμηλά και πέντε (!) ψηλά 40άρια…

• …στην Honda «τι ‘χες Γιάννη, τι ‘χα πάντα»… Ψάχνουν και ψάχνονται με όλα… Ο Marquez εμφανίστηκε με πολύ μεγαλύτερες αεροτομές στα φέριγκ, πανομοιότυπες με αυτές της Yamaha και όπως έγινε γνωστό θα εμφανιστεί στο FP2 και η Aprilia με αυτά τα όργανα του διαβόλου. Η δε Suzuki, δηλαδή ο Vinales, θα τις δοκιμάσει (τις αεροτομές) σε ανεπίσημες δοκιμές της ομάδας την Δευτέρα μετά τον αγώνα.

• Σημειώνεται ότι ο Maverick έχει «φορέσει» νέο πλαίσιο (το οποίο δεν του καθόταν στο Austin), ενώ ο Espargaro παραμένει ανεπίδεκτος αλλαγών και τρέχει με το προηγούμενο.

• Ο Suppo δήλωσε στον Dylan ότι δοκιμάζουν διάφορα μεγέθη αεροτομών και η έρευνα θα συνεχιστεί. Επιβεβαίωσε ότι ο συγκεκριμένος πόλεμος αεροδυναμικής διεξάγεται για να ελεγχθεί η σούζα στις εξόδους (λιγότερη παρέμβαση των ηλεκτρονικών για ωφελιμότερη επιτάχυνση).
Πόλεμος που ξεκίνησε αυτή η μεγάλη μορφή, ο Gigi, ο οποίος τους έχει κι άλλα για την συνέχεια. Μια προσεκτικότερη μελέτη των θέσεων τοποθέτησης των αεροτομών και των «θυρών αναπνοής» στα φέριγκ της GP16 πονηρεύει τους περίεργους (αυτά εν ευθέτω χρόνω)…

• Και ξαφνικά, στο τελείωμα του σκέλους ο Marc ανέβηκε στο παπί και πήρε τον δρόμο για τα paddocks, αφού κιβώτιο ή ηλεκτρονικά τον άφησαν σύξυλο στην δοκιμαστική εκκίνηση…

• Ο Dani συνεχίζει να έχει προβλήματα με την διατήρηση της θερμοκρασίας των ελαστικών του, αφού η σωματική του διάπλαση και το βάρος του δεν βοηθούν… έχοντας βάλει σε μπελάδες τους ανθρώπους της Michelin, οι οποίοι -πολύ λογικά- ακολουθούν μέσους όρους στους υπολογισμούς τους… Ούτε ο Scott αποτελεί το αντιπροσωπευτικό δείγμα (πόσο μάλλον ο Baz) ούτε ο Dani…

• Και μια που μιλάμε για τον Scott, ο Dall’Igna ετοιμάζεται να τον τροφοδοτήσει με GP16… Όντως θα τους πάρει λίγο χρόνο εκεί στην Ducati για ν’ αποφασίσουν ποιος μένει, ποιος φεύγει, ποιος προσλαμβάνεται και ποιος μετακινείται…
Gigi το τέρας…
• Η Michelin κατέληξε σε κάποια συμπεράσματα κατόπιν του ξεφλουδίσματος του πίσω ελαστικού του Redding και το έχει εντελώς αποσυνδέσει με το κλατάρισμα του Baz. Περισσότερα σε επόμενη ανάρτηση για τα ελαστικά…

Εν αναμονή του FP2…

p.s.
α, και κάτι τελευταίο… Το γνωστό crash.net αναφέρει ότι άνθρωποι της Ducati είπαν: «κατόπιν των συνομιλιών μας και με τους δύο, Jorge και Marquez, αποφασίσαμε να προχωρήσουμε με τον Lorenzo»…

About Moto-Press

Διαδικτυακό portal για τους αγώνες ταχύτητας μοτοσυκλετών στην Ελλάδα και το εξωτερικό, με ιδιαίτερη βαρύτητα στους αγώνες MotoGP.
«
Επόμενο
Νεότερη ανάρτηση
»
Προηγούμενο
Παλαιότερη Ανάρτηση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Post a Comment


Top