ads

Slider[Style1]

Style2

Style3[OneLeft]

Style3[OneRight]

Style4

Style5

Υπηρεσίες πολιτικής προστασίας :) - "Σαν δεν ντρεπόμαστε" λέω εγώ...


• «Ήταν το δυσκολότερο τηλεφώνημα της ζωής μου» είπε ο Vinales στους παρισταμένους δημοσιογράφους μετά την χθεσινή συνέντευξη τύπου, αναφερόμενος στην επικοινωνία του με τον Brivio, αμέσως μετά την απόφασή του να υπογράψει συμφωνία συνεργασίας με την Yamaha.

• «Δεν ήταν το ύψος της αμοιβής κριτήριο για την απόφασή του. Αποφάσισε να έλθει στην Yamaha, παρ’ όλο που η πρόταση -σε οικονομικούς όρους- υπήρξε λιγότερο συμφέρουσα για τον Maverick. Βασικώς, ήταν ο διακαής του πόθος να γίνει παγκόσμιος πρωταθλητής αυτός που τον οδήγησε σ’ εμάς και ας ελπίσουμε ότι θα τον βοηθήσουμε να επιτύχει τον στόχο του» δήλωσε ο Jarvis σε συνέντευξη τύπου που παρεχώρησε χθες το απόγευμα.

• Η εν μια νυκτί συμφωνία του δυσαρεστημένου από την Ducati Iannone με τον Davide Brivio και την Suzuki ήταν κεραυνός στο κεφάλι του Aleix Espargaro, δεδομένου ότι ακόμη δεν έχουν καν ξεκινήσει οι συνομιλίες ανανέωσης του συμβολαίου του με το εργοστάσιο…

…«Είμαι κομμάτι λυπημένος, διότι πίστευα ότι ήμουν περισσότερο πολύτιμος για την Suzuki. Θεωρώ ότι άξιζα μεγαλύτερου σεβασμού» δήλωσε φανερά πικραμένος ο ισπανός αναβάτης.
«Άκουσα για τον Zarco, άκουσα για τον Rins. Εάν αναζητούν νέον αναβάτη κι εγώ στα 26 μου είμαι γέρος, τότε τι να πω…» συνέχισε ο Aleix…
«Πάντα ζούμε μ’ αυτή την πίεση. Η συνολική σου εμπορική αξία είναι ο τελευταίος αγώνας, το πρόσφατο αποτέλεσμα» συμπλήρωσε…

• Οι διαπιστευμένοι δημοσιογράφοι θεωρούν ότι η διαμορφωμένη πολιτική της Suzuki είναι να ενταχθούν στους κόλπους της ομάδας δύο αναβάτες, εκ των οποίων ο ένας να είναι έμπειρος και ο έτερος να αποτελεί το νεαρό, πολλά υποσχόμενο, ταλέντο.
Υπ’ αυτές τις συνθήκες, ο Iannone αποτελεί το έμπειρο κομμάτι του πάζλ και προφανώς βολιδοσκοπείται ο Rins ως πολλά υποσχόμενο ταλέντο.
Το ερώτημα που προκύπτει, όπως πολύ ορθά επισημαίνει ο βρετανός David Emmett, είναι το πώς προτίθεται η Suzuki να διασφαλίσει την παραμονή του Rins πέραν της διετίας, ούτως ώστε να αποφύγει όσα έπαθε με τον Vinales. Η λογική υπαγορεύει ότι θα του ζητηθεί μακροχρόνιο συμβόλαιο. Ωστόσο, τίθεται το ερώτημα για πόσα χρόνια συνεργασίας είναι διατεθειμένος ο ισπανός αναβάτης να δεσμευτεί.

• Η κόντρα στους κόλπους της MSMA (Ένωση Κατασκευαστών) καλά κρατεί σε σχέση με τις αεροτομές και τα αεροδυναμικά βοηθήματα. Η Honda έχει αναλάβει αρχηγός της εκστρατείας κατά της εμπλοκής της αεροδυναμικής στους αγώνες, ενώ παραλλήλως η Ducati είναι αποφασισμένη να μην κάνει βήμα πίσω…
…και επί τη ευκαιρία, νέο πακέτο βοηθημάτων έφεραν οι κόκκινοι για τον αγώνα στο Mugello, όπως επίσης, κατά πληροφορίες, οι GP16 θα εμφανιστούν με επανασχεδιασμένο φέριγκ.

• Η Suzuki έχει φέρει αναβαθμίσεις για το Mugello, ουδείς όμως από το επιτελείο της είχε την διάθεση να διευκρινίσει ποια τμήματα της μοτοσυκλέτας αφορούν.
Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει και με την Aprilia, για την οποία, το μόνον που έγινε γνωστό είναι ότι οι μηχανικοί της έχουν στην διάθεσή τους πλήθος νέων αναβαθμίσεων.

• Ο Rossi είπε στους ιταλούς δημοσιογράφους, μετά την συνέντευξη τύπου, ότι οι οπαδοί του επιβάλλεται να σεβαστούν απολύτως όλους τους αγωνιζομένους.
... αυτό ακριβώς που πρότεινε και δημοσίως, δια τιτιβίσματος, ο Casey Stoner.

Πάντως, στην σχετική χθεσινή συζήτηση στο press room για την πρόσληψη σωματοφυλάκων από την Dorna για παν ενδεχόμενο (για τους Jorge και Marc), ο Vale τήρησε σιγήν ιχθύος, σφυρίζοντας αδιάφορα.
Όμως, παρακολουθώντας στενά τα διεθνή media, σας πληροφορώ ότι ο Vale χάνει έδαφος με την πολιτική που ακολουθεί.
Εάν αυτός, ο μεγάλος αθλητής, δεν δείξει την μεγαλοψυχία που αρμόζει στον greatest of all times και δεν δώσει το στίγμα του αθλητικού πνεύματος με στεντόρεια φωνή, τότε, αναπόφευκτα υποβιβάζει την εικόνα του στο επίπεδο των μικροπρεπειών που διέπραξε ο άφρων νεαρός.
Δεν είναι τυχαίο ότι πολλά από τα παραδοσιακά μεγάλα ΜΜΕ άρχισαν να προβάλλουν δειλά – δειλά γνωστές αντιπαραθέσεις του από το παρελθόν.
Ο μηχανοκίνητος αθλητισμός, ειδικά στην εποχή μας που η μισαλλοδοξία γιγαντώνεται με γεωμετρική πρόοδο και εντέχνως καλλιεργούνται τα πάθη, έχει ανάγκη από είδωλα του μεγέθους Rossi να μεταδίδουν το σωστό μήνυμα, πέρα από τίτλους και κυπελάκια.

Δεν είναι αυτό ο Vale…

Είμαι βέβαιος ότι θα το πράξει και -δια των λόγων του- θα απομονώσει τους χαχόλους της βάσης…


• Και επειδή ποτέ δεν ξεχνώ μια τεράστια φυσιογνωμία, η οποία κόσμησε με την παρουσία της τα grand prix, αυτή του γερμανού μηχανολόγου και επιστήμονα Walter Kaaden…
…σαν σήμερα, πριν από πολλά χρόνια, η ξανασχεδιασμένη από τα χρυσά του χεράκια ΜΖ, με αναβάτη τον Horst Fugner, κατέκτησε τους πρώτους της βαθμούς στο GP της πάλαι ποτέ Δυτικής Γερμανίας, στην κατηγορία των 125 c.c.


Jarno Saarinen
• Η δυσάρεστη πλευρά της 20ης Μαίου είναι αυτή του 1973, όταν δύο από τα μεγαλύτερα ταλέντα που πέρασαν από τα Grand Prix, ο Renzo Pasolini και ο Jarno Saarinen, έχαναν την ζωή τους σ’ ένα απίστευτο (και αρκετά σκοτεινό) ατύχημα στην Μόντζα, όπου ενεπλάκησαν 12 αναβάτες…
Ο Renzo κατέληξε στην αριστερή μπαριέρα, ο Jarno «θερίστηκε» από μοτοσυκλέτα που ακολουθούσε…
Ο Pasolini θα ήταν σήμερα 78 ετών και ο Saarinen 71.
Ζουν όμως οι γυναίκες τους, οι οποίες καλούνται συχνά – πυκνά σε εκδηλώσεις μνήμης…

…και δια της μνήμης τα είδωλα δεν αποθνήσκουν…

About Moto-Press

Διαδικτυακό portal για τους αγώνες ταχύτητας μοτοσυκλετών στην Ελλάδα και το εξωτερικό, με ιδιαίτερη βαρύτητα στους αγώνες MotoGP.
«
Επόμενο
Νεότερη ανάρτηση
»
Προηγούμενο
Παλαιότερη Ανάρτηση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Post a Comment


Top