ads

Slider[Style1]

Style2

Style3[OneLeft]

Style3[OneRight]

Style4

Style5


Το πρόγραμμα του Σαββάτου
Το απόγευμα της Πέμπτης, με μουντό καιρό, οι αναβάτες περπάτησαν τη πίστα του Donington παρέα με τον Kyle Smith*, ο οποίος είχε αναλάβει το orientation των συμμετεχόντων. Χαρακτηριστική ήταν η ανάλυση μιας πτώσης του σε συγκεκριμένη στροφή, εξηγώντας στα παιδιά πως να την στρίψουν σωστά !

Να υπενθυμίσω εδώ, ότι στον συγκεκριμένο θεσμό όλες οι μοτοσυκλέτες είναι ίδιες και μετά το πέρας έκαστου αγώνα κλείνονται σε parc ferme για τον επόμενο. Συνεπώς, τις όποιες επιπτώσεις ατυχιών σε κάποιον αγώνα (από βλάβες, πτώσεις κ.ο.κ.) τις βρίσκουν οι αγωνιζόμενοι και οι μηχανικοί μπροστά τους στον επόμενο.

Το πρωινό της Παρασκευής, λοιπόν, αναλώθηκε στην επισκευή της μοτοσυκλέτας του (αβαρίες που προέκυψαν από την πτώση του στο Assen) και στην συνέχεια, το απόγευμα στις 7μ.μ., ξεκίνησαν οι ελεύθερες δοκιμές χρονικής διάρκειας 30 λεπτών.

Το θετικό για τους αναβάτες ήταν ότι στην πίστα οι επικρατούσες καιρικές συνθήκες ήταν ομαλές, με 17 βαθμούς Κελσίου θερμοκρασία περιβάλλοντος και 30 βαθμούς στον ασφαλτοτάπητα. Το δε ποσοστό υγρασίας, περιέργως για την περιοχή, ήταν στο 56%.

Αποτελέσματα Ελεύθερων Δοκιμαστικών
Στα πρώτα ελεύθερα δοκιμαστικά, ο Δημήτρης τα πήγε πολύ καλά.
Κατ’ αρχήν, συμπλήρωσε 13 γύρους βελτιώνοντας διαρκώς -από γύρο σε γύρο- τους χρόνους του. Ξεκίνησε από το 01:46 και κατέληξε στο 01:41. Η μόνη αναποδιά ήταν μια πτώση του στον 14ο γύρο, κατά την διάρκεια του οποίου βγήκε κόκκινη σημαία, διότι εκτός από τον Δημήτρη (που έπεσε στην Κ1) είχε μια μάλλον επώδυνη πτώση ο Bester (στην Κ12), και μεταφέρθηκε στο ιατρικό κέντρο της πίστας. Σε γενικές γραμμές, αυτό που πραγματικά με έχει εντυπωσιάσει είναι η συνολική εικόνα του Δημήτρη.

Αποτελέσματα Κατατακτηρίων - Αγώνα 2015
Το 2015, με παρόμοιες καιρικές συνθήκες, είχε σημειώσει στις κατατακτήριες 01:43.264. Στον αγώνα δε, εν αντιθέσει με τους προπορευόμενους αναβάτες, ανέδειξε ακόμη περισσότερο τον ταχύτερό του γύρο, γεγονός που δηλώνει περιθώρια βελτίωσης των προσωπικών του επιδόσεων. Ο χρόνος του ήταν 01:42.748, με σημαντικά μεγαλύτερη υγρασία και χαμηλότερη θερμοκρασία περιβάλλοντος και ασφαλτοτάπητα.

Φέτος, ο Δημήτρης, με συνθήκες περσινού Q2 κατέβασε ήδη τον χρόνο του στο 01:41.459, δηλαδή κατά 1,3 δευτερόλεπτα από τον καλύτερο περσινό του (στον αγώνα).
Να σημειωθεί ότι έως το momentum της πτώσης (στον 14ο γύρο) δεν βγήκε στα pits, εν αντιθέσει με τους συναθλητές του οι οποίοι μπαινόβγαιναν διαρκώς.

Επίσης, έως τον 13ο γύρο ήταν 10ος στην κατάταξη και έχασε δύο θέσεις όταν «έμπαινε» στον 14ο, αφού, κατόπιν της πτώσης δεν προλάβαινε πλέον να υπερασπισθεί τα "κεκτημένα" του.

FP1 - Τέσσερα λεπτά προ του τέλους
Το low side κόστισε ένα «τράβηγμα» στο πόδι του και πολλές εργατοώρες (έως σχεδόν τα μεσάνυχτα) στον μπαμπά Καρακώστα, δεδομένου ότι η μοτοσυκλέτα "τουμπάρισε" και έγινε ελαφρώς «καφενείο». Κατόπιν της περιπετειώδους Παρασκευής, ο Δημήτρης έγραψε:

«Πολύ δύσκολη η χθεσινή ημέρα ειδικά για τον πατέρα μου. Το πρωί έφτιαξε την μοτοσυκλέτα μου από την πτώση μου στον τελευταίο αγώνα και άλλαξε το γρανάζωμα, αφού η διοργάνωση μας έδωσε καινούργιες επιλογές. Μπήκαμε για το ελεύθερο με καλό καιρό. Γρήγορα βρήκα ρυθμό και έπιασα τον περσινό μου χρόνο. Ενώ ήμουν 9ος πίεσα παραπάνω, έχασα το μπροστινό και έπεσα. Βελτίωσα όμως τον περσινό μου χρόνο 1,3 δευτερόλεπτα και έκανα τον 12ο χρόνο ! Κι άλλη δουλειά για τον πατέρα μου που δούλευε υπομονετικά μέχρι τις 11 με φακό και λίγο φως ! Σήμερα στις 9:50 ώρα Αγγλίας το δεύτερο ελεύθερο 30λεπτο και στις 13:10 οι κατατακτήριες!»

Ο Νίκος κινήθηκε στους περσινούς ρυθμούς του. Το 2015, και εκείνος, βελτίωσε επίσης τον χρόνο των κατατακτηρίων του κατά την διάρκεια του αγώνα. Στα ελεύθερα της Παρασκευής ήταν επτά χιλιοστά του δευτερολέπτου αργότερος από τον καλύτερο περσινό του, που σημαίνει ότι με το "καλημέρα" είναι εκεί όπου τα άφησε την προηγούμενη χρονιά... Και αυτό είναι ενθαρρυντικό.

Η περιπέτεια συνεχίστηκε το Σάββατο με περίπου ίδιες θερμοκρασίες περιβάλλοντος και ασφαλτοτάπητα, αλλά μεγαλύτερα ποσοστά υγρασίας. Ο Δημήτρης κινήθηκε σε αξιοπρεπείς χρόνους, κατά τι αργότερους απ' αυτούς της Παρασκευής, προφανώς προετοιμαζόμενος για τις κατατακτήριες που ακολουθούν το μεσημέρι και ίσως γι' αυτό (δεδομένης και της χθεσινής πτώσης) ήταν από τους λίγους (πέντε στο σύνολο) που δεν βελτίωσαν τον χρόνο τους.

Αντιθέτως, ο Νίκος τα πήγε πολύ καλύτερα από χθες, βελτιώνοντας τον χρόνο του κατά 3,5 ολόκληρα δευτερόλεπτα!

Ακολουθεί η διαδικασία των κατατακτηρίων δοκιμών σε λίγο.

Το γυρολόγιο του Δημήτρη στο FP1
* Ο Kyle Smith είναι βρετανός αναβάτης, ο οποίος ξεκίνησε νωρίς τις αγωνιστικές του δραστηριότητες.
Γεννημένος το 1991 στην Αγγλία, ξενιτεύτηκε, σε ηλικία 7 ετών, προς Ισπανία μεριά, όπου πήρε το βάπτισμα του πυρός με ΜΧ. Σε ηλικία 12 ετών ήταν ήδη πρωταθλητής της Valencia. Τότε ήταν που αποφάσισε να ασχοληθεί με την ταχύτητα, όταν του δόθηκε η ευκαιρία να συμμετάσχει σε τοπικό κύπελλο.
Από τότε δεν είδε ποτέ ξανά πίσω και αφοσιώθηκε στους αγώνες ταχύτητας. Έχει συμμετάσχει σε πολλές διοργανώσεις και την τελευταία τετραετία πέρασε από την Moto2, τα Superstock 1000 και από πέρσι συμμετέχει στο παγκόσμιο πρωτάθλημα Supersport.
Το 2015 κατετάγη πέμπτος στο πρωτάθλημα και φέτος, έως τον έκτο γύρο, ήδη βρίσκεται στην τέταρτη θέση.



Τα αποτελέσματα των δύο ελεύθερων δοκιμών (Παρασκευής και Σαββάτου) συγκριτικά


Οι ιδανικοί χρόνοι των ελεύθερων δοκιμών της Παρασκευής

Η συνολική εικόνα και οι σέκτορες των πρώτων ελεύθερων δοκιμών της Παρασκευής

Μετά την πτώση της Παρασκευής... Παλιά μου τέχνη κόσκινο :)
Kyle Smith επί τω έργω...
Από το FP1 της Παρασκευής
Μετά την πτώση της Παρασκευής

About Moto-Press

Διαδικτυακό portal για τους αγώνες ταχύτητας μοτοσυκλετών στην Ελλάδα και το εξωτερικό, με ιδιαίτερη βαρύτητα στους αγώνες MotoGP.
«
Επόμενο
Νεότερη ανάρτηση
»
Προηγούμενο
Παλαιότερη Ανάρτηση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Post a Comment


Top