ads

Slider[Style1]

Style2

Style3[OneLeft]

Style3[OneRight]

Style4

Style5



2016 χρονιά μεταγραφών…

Και οι ενδιαφερόμενοι (ο καθένας για λογαριασμό του) παίζουν το δικό τους παιχνίδι…

Ο Pol Espargaro πρώτα επιτέθηκε δια των media στους ιθύνοντες της Yamaha ότι δεν τον προσέχουν, δηλώνοντας -ούτε λίγο, ούτε πολύ- παραπεταμένος (αφού το συμβόλαιό του είναι με την ιαπωνική εταιρεία)…

Στην συνέχεια, αρχής γενομένης στο Austin, κι ενώ ήδη είχε υπογράψει διετές συμβόλαιο με την ΚΤΜ, ο Bradley Smith έβαλε το κεφάλι κάτω και έστησε τη Μ1, ξεκινώντας από λευκό χαρτί. Στο Mugello τα αποτελέσματα της δουλειάς του και των μηχανικών του φάνηκαν…

Ο Espargaro ξανά - έχασε την ψυχραιμία του, αφού παρέμενε στον αέρα για το 2017…

…και ο Jarvis έβαλε τα πράγματα στην θέση τους, δηλώνοντας στους διαπιστευμένους δημοσιογράφους ότι δεν θα μπορούσε να τον προωθήσει στην εργοστασιακή ομάδα, διότι οι επιδόσεις του είναι ένα «κλικ» κάτω από τις προαπαιτούμενες, συμπληρώνοντας ότι με τη μοτοσυκλέτα που του έχει δοθεί θα έπρεπε να είναι αποτελεσματικότερος…

 Όταν ο Poncharal έκανε μια πρώτη συζήτηση με τον Smith στις αρχές της χρονιάς για το τι μέλλει γενέσθαι το 2017 (και τον έβαλε στο «τριπάκι» της κόντρας με τον Pol για το 2016) είχε διαφανεί ότι η μια θέση της ομάδας (που είναι «καπαρωμένη» από την Yamaha) είναι διαπραγματεύσιμη. Από την άλλη, ο Herve μπήκε στην διαδικασία επιλογής ανάμεσα σ’ έναν εξαιρετικό (εάν το αποδείκνυε για δεύτερη συνεχή χρονιά) Bradley ή την πρόσληψη ενός νέου ταλέντου (αφού αυτός υποτίθεται ότι είναι ο ρόλος της Tech3)…

Η περηφάνεια του Smith δεν επέτρεπε τέτοιους είδους «συγκρίσεις» κατόπιν των περσινών του αποτελεσμάτων, αλλά και των νέων δεδομένων…
…Φέτος, με τους νέους περιορισμούς, έπρεπε να ξεκινήσουν από την αρχή, όσο ο Pol βολτάριζε με έτοιμη από τo εργοστάσιο Μ1 (και εκ του πονηρού διαμαρτυρόμενος, στοχεύοντας στην άδεια θέση του Lorenzo).

Θεώρησε ότι η διαδικασία επιλογής τον αδικεί και «την έκανε» νωρίς, χειριζόμενος τη μεταγραφή του με αξιοπρέπεια.

Παρ’ όλη όμως τη νέα του συμφωνία, το φαλακρό φιλότιμο παιδί, παρέα μ’ αυτήν την προσωπικότητα που ακούει στο όνομα Guy Coulon, τρέχουν και δεν φθάνουν για να είναι η μοτοσυκλέτα τους ανταγωνιστική.


Κατόπιν των δηλώσεων Jarvis, ο Espargaro το πήρε απόφαση και άνοιξε το τριώδιο των διαπραγματεύσεων…

Τρεις ήταν οι προτάσεις στο τραπέζι.
Της KTM, της Avintia και η τρίτη ήταν της Yamaha για την ομάδα όμως του Poncharal (ουσιαστικώς, επέκταση του ήδη υπάρχοντος συμβολαίου).

Δεδομένου ότι ο ισπανός τα έκανε μαντάρα με τους μπλε (και παρ’ όλα αυτά ο Jarvis πρότεινε παράταση του συμβολαίου) προσανατολίστηκε στις δύο άλλες προτάσεις.

Η πρόταση της Avintia είχε ενδιαφέρον.
Ο Paolo Ciabatti δήλωσε στην ισπανική AS ότι θα δώσει δύο Ducati 2017 στην ομάδα για την επόμενη χρονιά (ίδιες μ’ αυτές των Lorenzo και Dovi) και ότι θα ήταν ευτυχής εάν παρέα με τον Barbera, θα οδηγούσε τη νέα μοτοσυκλέτα και ο Pol, με τον οποίον, συμπλήρωσε, (σε περίπτωση μεταγραφής του στην Avintia) θα υπογραφεί συμβόλαιο συνεργασίας απ’ ευθείας με το Borgo Panigale.

Παρένθεση… Αυτό σημαίνει ότι είτε ο Baz δεν υπολογίζεται για του χρόνου, είτε θα συνεχίσει με κάποια υποδεέστερη έκδοση (την 15 ή την 14.2, δεδομένου ότι οι 16 λογικά θα μετακομίσουν στην Pramac)…
Κι επειδή ο Ciabatti μίλησε για ριζική αναβάθμιση της ομάδας, ίσως υπάρξει τρίτη συμμετοχή με κάποιον τρόπο... Κλείνει η παρένθεση…

Προφανώς, επειδή ο Pol δεν είχε διάθεση να σερβιριστεί μια από τα ίδια («εργοστασιακό» συμβόλαιο σε δορυφορική ομάδα) τελικώς επέλεξε τους αυστριακούς και η επίσημη ανακοίνωση της συνεργασίας τους θα δημοσιοποιηθεί κατά την διάρκεια του αγωνιστικού τριημέρου στην Βαρκελώνη.

Εν κατακλείδι, ο Smith δεν γλυτώνει απ’ αυτόν…

Η συνέχεια τώρα αφορά την άδεια θέση της Yamaha στην Tech3, την αμφισβητούμενη θέση του έτερου Espargaro στην Suzuki και αυτήν της Ducati στην Avintia.
Υπό την προϋπόθεση βεβαίως ότι η Pramac δεν θα προβεί σε αλλαγές…
Όσο για τον Cecchinello, Κύριος οίδε…

σ.σ. Σε εκκρεμότητα παραμένουν επίσης α. η πιθανότητα εμπλοκής του γάλλου Johann Zarco με Suzuki (σε ποια όμως ομάδα), β. η εμπλοκή ή όχι του Alex Rins (απομένουν γι’ αυτόν Suzuki και Aprilia, σύμφωνα τουλάχιστον με την διατυπωμένη επιλογή του να ενταχθεί μόνον σε εργοστασιακή ομάδα) και γ. η αμφισβητούμενη αύξηση του αριθμού αναβατών στην entry list του 2017.


About Moto-Press

Διαδικτυακό portal για τους αγώνες ταχύτητας μοτοσυκλετών στην Ελλάδα και το εξωτερικό, με ιδιαίτερη βαρύτητα στους αγώνες MotoGP.
«
Επόμενο
Νεότερη ανάρτηση
»
Προηγούμενο
Παλαιότερη Ανάρτηση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Post a Comment


Top