ads

Slider[Style1]

Style2

Style3[OneLeft]

Style3[OneRight]

Style4

Style5


«Στην κατηγορία Supersport έγιναν εξωαγωνιστικά απίστευτα πράγματα. Στις Κατατακτήριες 1 οι δύο πρώτοι ήταν οι Βαγγέλης Καρακατσάνης με Honda CBR600RR και χρόνο 59.791, με 2ο τον Γρηγόρη Παναγιωτόπουλο με την Triumph 675 και χρόνο 59.941. Οι δύο αυτοί οδηγοί είχαν σε αντίστροφη κατάταξη τις δύο πρώτες θέσεις και στις δεύτερες δοκιμές, δείχνοντας ότι θα είναι οι διεκδικητές της νίκης.
Όμως ο 18χρονος Παναγιωτόπουλος λίγο πριν το τέλος των δοκιμών έπεσε και δέχτηκε εξωτερική βοήθεια για να ξαναμπεί στην πίστα, κάτι που απαγορεύεται. Σε τέτοιες περιπτώσεις συνήθως ακυρώνονται οι χρόνοι από τη στιγμή της πτώσης και μετά και ο οδηγός μένει με τους προηγούμενους χρόνους του. Οι οργανωτές όμως σε μια απίστευτη εκδήλωση αυστηρότητας και δεν ξέρουμε βασισμένοι σε ποιόν κανονισμό, ακύρωσαν όλους τους χρόνους του οδηγού και όχι μόνο των Κατατακτήριων 2, αλλά και των Κατατακτήριων 1!!! Έτσι τον αναγκάζουν να εκκινήσει τελευταίος, σε μια εντελώς εκτός αγωνιστικής λογικής ποινή.
Αυτό σημαίνει ότι δίπλα στον Καρακατσάνη στην σχάρα της εκκίνησης θα βρίσκεται ο Άλεξ Παπαγεωργίου με την Yamaha R6 και χρόνο 1:00.316.
Παρά την άδικη τιμωρία του οδηγού (κατά την γνώμη μας), αλλά και την δίκαιη (κατά την γνώμη μας πάλι) του μάνατζερ της ομάδας Pierrakos Racing, η ομάδα που εντυπωσιάζει με την παρουσία της στο paddock, περιμένει τους φίλους των αγώνων αύριο με προσφορά μπύρας, με μουσική, με δώρο παλιότερα τεύχη του περιοδικού MOTOGP WORLD, αλλά και με τη δυνατότητα όλων να φωτογραφηθούν με την συλλεκτική Yamaha R1, με τις υπογραφές των Jorge Lorenzo & Ben Spies!»


Αυτά έγραφε το www.motograndprix.gr το Σάββατο 10 Σεπτεμβρίου μετά το τέλος των επίσημων δοκιμών στα Μέγαρα.
Την μεθεπομένη ημέρα, στην περιγραφή του αγώνα, δεν αναφέρεται η εξέλιξη του θέματος Παναγιωτόπουλου και όσοι είναι αποκλειστικά αναγνώστες του συγκεκριμένου site έχουν μείνει με την αίσθηση ότι ο Γρηγόρης έχει ξεκινήσει τελευταίος και ότι η «αυστηρή» (όπως χαρακτηρίστηκε από τον συντάκτη του δημοσιεύματος) ποινή τελεί εν ισχύ.
Το εκκρεμές δημοσίευμα προκάλεσε την δικαιολογημένη παρέμβαση του ΣΟΑΜ, ο οποίος απάντησε εγγράφως:

Σύνδεσμος Οδηγών Αγώνων Μοτοσυκλέτας
Αθήνα 12.09.2011
Προς WWW.ΜΟΤOGRADPRIX.GR

Αγαπητέ φίλε και συναθλητή μας,
Σχετικά με το άρθρο σου της 10/9/11 σχετικά με τα συμβάντα κατά τις χρονομετρημένες δοκιμές:
Σύμφωνα με τους κανονισμούς (τον ελληνικό ΕΑΚΜ, αλλά και της FIM 2011), για τις σχετικές παραβάσεις προβλέπεται μέχρι και η ποινή του αποκλεισμού, λαμβάνοντας υπ' όψιν πολλές παραμέτρους, όπως τη σειρά των γεγονότων, την επαναλαμβανόμενη παράβαση, την συνολική συμπεριφορά κλπ.
Για την ενημέρωση σου λοιπόν και την ενημέρωση των αναγνωστών σου, σου παραθέτουμε τη σειρά των γεγονότων/παραβάσεων:
1. Ο πατέρας του αγωνιζόμενου και μέλος της ομάδας, διέσχισε την πίστα την ώρα των χρονομετρημένων δοκιμών παρόλο που του έγινε παρατήρηση να μην το κάνει.
2. Ο μηχανικός του και μάνατζερ της ομάδας εισέρχεται σε απαγορευμένη περιοχή.
3. Ο μηχανικός βάζει σε λειτουργία τον κινητήρα, που θεωρείται εξωτερική βοήθεια.
4. Αποφασίζεται και επιβάλλεται χρηματική ποινή στον μάνατζερ της ομάδας, ο οποίος την αρνείται.
5. Ο αγωνιζόμενος καλείται σε απολογία από το Συμβούλιο Αγωνοδικών (η επιτροπή που κρίνει, αποφασίζει και επιβάλλει τις κυρώσεις/ποινές) και δεν εμφανίζεται!
Για όλα αυτά θα ακουγόταν πολύ εύκολα και δικαιολογημένα η ποινή του αποκλεισμού του από τον αγώνα. Όμως, πρωταρχικά αποδίδονται οι παρακάτω ποινές: Χρηματική ποινή στην ομάδα, αποκλεισμός από τον αγωνιστικό χώρο για μάνατζερ και πατέρα, και τελευταία θέση στην σειρά/σχάρα εκκίνησης.
Μετά από έφεση της ομάδας και την απολογία τους, πλέον, στο Δ.Σ. του ΣΟΑΜ που συνεδρίασε σε δεύτερο βαθμό και έλαβε υπόψη όλες τις παραμέτρους και τα ελαφρυντικά των γεγονότων, αποφασίζεται μια πιο ήπια τιμωρία: Απαγόρευση πρόσβασης στον αγωνιστικό χώρο για τον πατέρα, απαγόρευση με αναστολή στον μάνατζερ, μειωμένη χρηματική ποινή για την ομάδα και ακύρωση των 2ων χρονομετρημένων δοκιμών για τον αναβάτη – όπου υπήρξε και η βοήθεια.
Οι κανονισμοί θεσπίστηκαν και εφαρμόζονται για την ασφάλεια των αγωνιζομένων και την δίκαιη και ισάξια αντιμετώπιση. Διαφορετικά, θα πρέπει να αποκλείσουμε ΟΛΟΥΣ τους άλλους αγωνιζόμενους που συμμορφώνονται με τους κανονισμούς και σέβονται τους συναθλητές τους και τα στελέχη... για τη δική τους ασφάλεια και φύλαξη των δικαιωμάτων τους...
Με εκτίμηση
Το ΔΣ του ΣΟΑΜ


Η επιστολή του ΣΟΑΜ σχολιάσθηκε από τον συντάκτη ως εξής:
"Να σχολιάσουμε ότι εμείς στο σχετικό μας άρθρο, ακριβώς αυτό υποστηρίξαμε:
σωστά τιμωρήθηκε ο μάνατζερ, αλλά ήταν λάθος η αρχική τιμωρία του οδηγού και μπράβο στον ΣΟΑΜ που με βάση το αγωνιστικό μέρος, δεν τιμώρησε τον οδηγό με το να του αφαιρεθεί και η προσπάθειά του στις πρώτες Κατατακτήριες"
.

Αυτά. Πάντως, χάρηκα που στην σημερινή live μετάδοση του αγώνα MotoGP από την πίστα της Αραγονίας ήταν καλεσμένος μέλος του Δ.Σ. του ΣΟΑΜ.
Τέλος καλό, όλα καλά και πάλι.

About Moto-Press

Διαδικτυακό portal για τους αγώνες ταχύτητας μοτοσυκλετών στην Ελλάδα και το εξωτερικό, με ιδιαίτερη βαρύτητα στους αγώνες MotoGP.
«
Επόμενο
Νεότερη ανάρτηση
»
Προηγούμενο
Παλαιότερη Ανάρτηση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Post a Comment


Top