ads

Slider[Style1]

Style2

Style3[OneLeft]

Style3[OneRight]

Style4

Style5

Προς επίρρωσιν των όσων γράφω στο «Κραυγές και Ψίθυροι» παρακάτω, διαβάστε την συνέντευξη που έδωσε ο Παύλος Αθανασούλας της Celeritas στο www.wrc.com για τα αποτελέσματα της διοργάνωσης του Ραλί Ακρόπολις:

Πόσο ικανοποιημένοι είστε από τη φετινή διοργάνωση;
Είμαστε απόλυτα ικανοποιημένοι τόσο με το αποτέλεσμα όσο και με τα γενικότερα σχόλια που ακούμε. Ήταν ένα «πραγματικό» Ραλί Ακρόπολις, η σκληρότερη δοκιμασία για ανθρώπους και μηχανές στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ραλί. Το αγωνιστικό μέρος κύλησε απόλυτα ομαλά και οτιδήποτε προέκυψε αντιμετωπίστηκε άμεσα. Από την πλευρά μας, σαν νέοι promoters του αγώνα εστιάσαμε στην προώθηση του Ραλί Ακρόπολις σε επίπεδο μάρκετινγκ και επικοινωνίας και τα αποτελέσματα των φετινών ενεργειών ήδη φάνηκαν και θα γίνουν ακόμα πιο αισθητά στην πορεία. «Τρέξαμε» ένα εκτεταμένο πρόγραμμα προβολής και προώθησης μέσα από περιοδικά, από το ιντερνέτ, το ραδιόφωνο, την τηλεόραση, αλλά και με πιο… σύγχρονους τρόπους, όπως «βάφοντας» αστικά λεωφορεία στα χρώματα του αγώνα, καθώς και με προβολή του οπτικοακουστικού υλικού μας σε μεγάλα ποδοσφαιρικά γήπεδα.
Το σημαντικότερο όλων είναι ότι για πρώτη φορά το Ραλί Ακρόπολις έλαβε υποστήριξη από την πολιτεία και συγκεκριμένα από το υπουργείο Πολιτισμού και Τουρισμού, το οποίο επενδύει στον αγώνα θέλοντας να αυξήσει την προβολή της Ελλάδας στο εξωτερικό. Ο αρμόδιος υπουργός, κ. Παύλος Γερουλάνος, επισκέφτηκε το Service Park του αγώνα το Σάββατο και συνομίλησε με οδηγούς και επικεφαλής ομάδων. Επίσης συναντήθηκε με τον Jean Todt και τη Michelle Mouton, με τους οποίους συζήτησε και επιβεβαίωσε την υποστήριξή του στον αγώνα.

Πόσο καλά «κύλησε» η νυχτερινή ειδική διαδρομή; Θα επαναλάβετε το εγχείρημα;
Δε θα μπορούσε να πάει καλύτερα! Η έμπειρη ομάδα μας σχεδίασε και εκτέλεσε τέλεια τη διεξαγωγή της νυχτερινής ειδικής. Περισσότεροι από 120 κριτές «φύλαξαν» τη διαδρομή, έτσι ώστε να εξασφαλιστεί η μεταξύ τους οπτική επαφή. Ανησυχούσαμε ιδιαίτερα για τον έλεγχο των θεατών αφού λόγω ώρας δεν μπορούσαν να πετάξουν και ελικόπτερα, ωστόσο τόσο η εκτεταμένη καμπάνια που κάναμε αρκετό καιρό πριν τον αγώνα για τη σωστή συμπεριφορά των θεατών στη συγκεκριμένη ειδική, όσο και η αποτελεσματικότητα των κριτών, βοήθησαν στο να μην αντιμετωπίσουμε προβλήματα.
Δε βλέπω γιατί να μην το κάνουμε ξανά! Ωστόσο, σίγουρα θα βρούμε κάτι εντελώς νέο για το 2012… Το Ραλί Ακρόπολις άλλωστε φημίζεται για τις καινοτομίες του. Ήμασταν οι πρώτοι με μια υπερειδική διαδρομή σε γήπεδο (ΟΑΚΑ 2005) και μάλιστα με τεράστια επιτυχία και τώρα επαναφέραμε τις νυχτερινές ειδικές διαδρομές στο Πρωτάθλημα.

Ποια είναι η πτυχή του αγώνα για την οποία αισθάνεσαι περισσότερο περήφανος;
Από αγωνιστικής πλευράς σίγουρα αισθανόμαστε περήφανοι για τη νυχτερινή ειδική, αλλά πάνω από όλα είμαστε περήφανοι που εν μέσω της δεδομένης οικονομικής κατάστασης στην Ελλάδα και στην Ευρώπη γενικότερα, καταφέραμε να οργανώσουμε έναν αγώνα ο οποίος σχολιάστηκε θετικά από όλες τις ομάδες, τους επισήμους και τους θεατές. Είχαμε την τιμή να έχουμε κοντά μας τον πρόεδρο της FIA, κ. Jean Todt, καθώς και την κ. Michelle Mouton με την ιδιότητα της WRC manager, οι οποίοι μας συνεχάρησαν για τη διοργάνωση.
Θεωρούμε ιδιαίτερα σημαντικό το γεγονός ότι καταφέραμε να ικανοποιήσουμε τους φίλους του αγώνα ξεπερνώντας τόσο σαν μεμονωμένο γεγονός όσο όμως και ως έθνος τα πραγματικά σημαντικά μας προβλήματα.

Ο Λάμπρος Αθανασούλας στο ντεμπούτο του πίσω από το τιμόνι ενός WRC τα πήγε πραγματικά καλά. Πώς κρίνεις την επίδοσή του και ποια θεωρείς ότι είναι η επιρροή του σε ότι αφορά το ενδιαφέρον στην Ελλάδα;
Ο Λάμπρος τα πήγε πολύ καλά. Μην ξεχνάμε ότι οδηγούσε για πρώτη φορά WRC και η τελευταία του επαφή με αγωνιστικό αυτοκίνητο ήταν το 2009 στο Ραλί Καταλονίας. Τόσο ο Λάμπρος όσο και ο συνοδηγός του, Νίκος Ζακχαίος, αγκαλιάστηκαν από τα εθνικά ΜΜΕ και σαφώς αποτέλεσαν έναν λόγο προσέλευσης αρκετών επιπλέον θεατών στις ειδικές διαδρομές και στο Service Park.

Το Ραλί Ακρόπολις παραδοσιακά αποτελεί πόλο έλξης θεατών. Πού κυμάνθηκε η επισκεψιμότητα φέτος και πώς μπορεί η οικονομική κρίση να απέτρεψε κάποιους από το να παρακολουθήσουν τον αγώνα;
Η οικονομική κρίση είναι… παντού. Αν και η τιμή της βενζίνης έχει σχεδόν διπλασιαστεί από το τελευταίο Ραλί Ακρόπολις (2009), ενώ τα εισοδήματα του κόσμου έχουν μειωθεί, παρατηρήθηκε μεγάλος αριθμός θεατών.
Είμαστε ένας από τους λίγους αγώνες που δε χρεώνουμε το θεατή. Η είσοδος στο Service Park όσο φυσικά και στις ειδικές διαδρομές είναι ελεύθερη, ενώ ακόμα και το επίσημο πρόγραμμα του αγώνα που το τυπώσαμε σε 30.000 αντίτυπα το διαθέσαμε δωρεάν. Αναφορικά με την προσέλευση των θεατών, ενδεικτικά μπορώ να πω ότι η νυχτερινή ειδική είχε περίπου 8.000 με 10.000 κόσμο! Το πιο ευχάριστο είναι ότι τόσο οι κριτές όσο και οι δημοσιογράφοι, αναφέρουν ότι ανάμεσα στους θεατές βρίσκονταν οικογένειες με μικρά παιδιά, αλλά και άνθρωποι κάθε φύλου και ηλικίας. Ήταν μια πραγματική γιορτή για κάθε Έλληνα!

Η συνέντευξη τα λέει όλα. Αυτά μπορούν να γίνουν από Έλληνες που έχουν όραμα και κέφι. Αναρωτιέται κανείς, εμείς στην μοτοσικλέτα δεν είμαστε ικανοί για παρόμοιες επιτυχίες; Ή μήπως, τελικά, βάζουμε τον πήχη πολύ χαμηλά;

About Moto-Press

Διαδικτυακό portal για τους αγώνες ταχύτητας μοτοσυκλετών στην Ελλάδα και το εξωτερικό, με ιδιαίτερη βαρύτητα στους αγώνες MotoGP.
«
Επόμενο
Νεότερη ανάρτηση
»
Προηγούμενο
Παλαιότερη Ανάρτηση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Post a Comment


Top