ads

Slider[Style1]

Style2

Style3[OneLeft]

Style3[OneRight]

Style4

Style5



Σύμφωνα με σημερινή ανακοίνωση της ομάδας και κατόπιν της ανάλυσης των δεδομένων της τηλεμετρίας, οι ειδήμονες της οργάνωσης, συνεπικουρούμενοι από τους ανθρώπους της SAG team, κατέληξαν στο ακόλουθο σκεπτικό:

Κατά την διάρκεια του FP2 ο Luis επιτυγχάνει τον ταχύτερό του χρόνο (01:48.608) μερικούς γύρους μετά την έναρξη του session.
Στην συνέχεια μπαίνει για το πρώτο του pit stop και αλλάζει πίσω ελαστικό. Επανέρχεται στην πίστα και στον γύρο αυτόν (της επανεισόδου του) συνέβη το μοιραίο ατύχημα.

Η τηλεμετρία δείχνει ότι έφθασε στο σημείο αναφοράς των φρένων για την 12 με μειωμένη ταχύτητα κατά 6 km/h σε σχέση με αυτήν του ταχύτερου γύρου του…
…και αυτό οφείλεται στην αργή έξοδό του από την προηγουμένη 11.

Λόγω της μειωμένης ταχύτητας, ο Luis πέφτει στα φρένα εννέα μέτρα μετά το «ιδανικό σημείο» για να διατηρήσει την κατάλληλη γωνιακή ταχύτητα στην 12.

Στην είσοδο της 12 υπάρχουν bumps, τα οποία γνωρίζουν όλοι οι αναβάτες. Ο Luis ουσιαστικώς ενεργοποίησε τα φρένα επάνω σ’ αυτά, ενώ σε όλους τους προηγούμενους γύρους του, στο συγκεκριμένο σημείο, ήδη τα είχε αφήσει, φρενάροντας νωρίτερα.

Στα bumps το μπροστινό λάστιχο «χάθηκε» με τα γνωστά τραγικά επακόλουθα.

Αυτά περιγράφει η σημερινή ανακοίνωση.

Το θέμα έχει κλείσει;;;
Δεν νομίζω...

About Moto-Press

Διαδικτυακό portal για τους αγώνες ταχύτητας μοτοσυκλετών στην Ελλάδα και το εξωτερικό, με ιδιαίτερη βαρύτητα στους αγώνες MotoGP.
«
Επόμενο
Νεότερη ανάρτηση
»
Προηγούμενο
Παλαιότερη Ανάρτηση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Post a Comment


Top