ads

Slider[Style1]

Style2

Style3[OneLeft]

Style3[OneRight]

Style4

Style5



Με τίποτα δεν θα ήθελα να είμαι στο box του Jorge αμέσως μετά τη λήξη του session. Αυτό που του έκανε ο Iannone έμοιαζε με «payback» της περσινής χαράς του πρώτου για την αφαίρεση βαθμών του δεύτερου από τον Vale στο Phillip Island (δεδομένης της φιλίας των δύο ιταλών αναβατών).


Επί της ουσίας και πέρα από το χιούμορ…

Αν νομίζετε ότι ήταν το FP3 και δεν τρέχει κάτι, δεν είναι καθόλου έτσι. Πρώτον ο Jorge δίνει μια δική του βαρύτητα σε κάποια ζητήματα…

Είναι σαφές ότι από χθες κάνει επίδειξη δύναμης στα πλαίσια του δικού του ψυχολογικού πολέμου, γι’ αυτό και οι χρόνοι του ήταν απλησίαστοι (χωρίς να υπάρχει ιδιαίτερος λόγος).
Σήμερα το πρωί συνέχισε στο ίδιο μοτίβο και ήταν σταθερά γρήγορος με οκτώ «33άρια» και τρία «32άρια». Στην τελευταία του επίθεση στον χρόνο, ο τρελό – Joe κόλλησε στην ουρά του και του πήρε κάτι παραπάνω από 1,5 δέκατο στον τελευταίο γύρο του FP3, ικανό να του δώσει την πρώτη θέση του διημέρου.

Από τη μια πλευρά ο Andrea έχει τα δικά του θέματα με τα τελευταία μεταγραφικά σενάρια, τα οποία τον καθιστούν ιδιαίτερα επιθετικό (και παράλληλα επικίνδυνο) στην προσπάθειά του να ενισχύσει τη θέση του στο «παζάρι» για το 2017 και από την άλλη ο Jorge κυριολεκτικά ακροβατεί ανάμεσα στη θέλησή του για σαρωτικές νίκες και, δεδομένης της μεταγραφής του στους κόκκινους, να μη δηλητηριάσει από πριν το περιβάλλον στη Ducati, αφού ακόμη δεν έχει αποφασιστεί ποιος εκ των δύο Andrea θα παραμείνει…

Το ερώτημα είναι εάν, τώρα που ο Iannone λειτουργεί υπό την πίεση του χρόνου, επιχειρήσει το ίδιο στο Q2 ποια θα είναι η αντιμετώπιση από την πλευρά του Lorenzo…
Πόσο μάλλον στην συγκεκριμένη πίστα, όπου το grid θα κριθεί στην κόψη του ξυραφιού…

• Αυτό που οι περισσότεροι φοβόνταν, δηλαδή τις πρωινές καιρικές συνθήκες στην πίστα, δεν επιβεβαιώθηκε. Όλοι οι χρόνοι βελτιώθηκαν πλην των δύο συνήθων υπόπτων (Aleix και Miller) που για άλλη μια φορά κατέληξαν στις αμμοπαγίδες.
Την διαφορά έκανε ο Vale, ο οποίος χρησιμοποίησε επιτέλους το νέο πίσω ελαστικό της Michelin και ήρθε στα ίσια του, ασχέτως κατάταξης. Όλοι του σχεδόν οι γύροι ήταν στο «33», δηλαδή απεδείχθη ένα ολόκληρο δευτερόλεπτο ταχύτερος από το χθεσινό του γυρολόγιο.
Άρα η χθεσινή ημέρα ήταν σαν να μη συνέβη ποτέ… Μια χαμένη ημέρα…

• Κι αφού το έκανε «καφενείο» στην 14 ο Aleix, σπρώχνει τη μοτοσυκλέτα έως το box, εμφανίζεται πίσω του ο Miller (που ξέρει από «καφενεία»), ο οποίος τον σπρώχνει έως τον τελικό προορισμό και δέκα λεπτά αργότερα κάνει «καφενείο» ο Jack το δικό του…
Τι περίεργη αλληλουχία γεγονότων…

• Και κλείνω μ’ αυτόν τον υπέροχο τύπο που ακούει στο όνομα Bradley Smith…
…Για άλλη μια φορά, η φιλοτιμία του, η εργατικότητά του, η πίστη του σε ό,τι κάνει και φυσικά η ταχύτητά του μεγαλούργησαν.
Μπήκε απ’ ευθείας στο Q2 μ’ ένα εξαιρετικό γυρολόγιο, όταν πριν από δύο αγώνες αποφάσισε να ξεκινήσει το στήσιμο της μοτοσυκλέτας από την αρχή…
…παρ’ όλο που το 2017 θα είναι στην ΚΤΜ…
Πώς να μην τον σέβεται και να μην τον εκτιμά βαθύτατα ο Herve Poncharal…

Και κάτι τελευταίο... Το Le Mans θα φιλοξενεί αγώνες MotoGP τουλάχιστον έως το 2021, κατόπιν συμφωνίας που υπεγράφη χθες μεταξύ Dorna και πίστας (προς μεγάλη απογοήτευση των διαπιστευμένων δημοσιογράφων, οι οποίοι φαίνεται πως τραβάνε τον διάολό τους εκεί, λόγω της παλαιότητας των εγκαταστάσεων και άλλων πολλών προβλημάτων)...

About Moto-Press

Διαδικτυακό portal για τους αγώνες ταχύτητας μοτοσυκλετών στην Ελλάδα και το εξωτερικό, με ιδιαίτερη βαρύτητα στους αγώνες MotoGP.
«
Επόμενο
Νεότερη ανάρτηση
»
Προηγούμενο
Παλαιότερη Ανάρτηση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Post a Comment


Top