Το όνομα του Valentino τείνει να γίνει συνώνυμο με τη λέξη «πείσμα». Ο άνθρωπος στα 37 του δεν εννοεί να συμβιβαστεί με την ηλικία του, αντιθέτως η αγωνιστική του «λύσσα» διάγει δεύτερη νεότητα. Το MotoGP αποτελεί το δικό του ελιξίριο.
Όπως ακριβώς είχε δηλώσει μετά τον τελευταίο περσινό αγώνα στην Valencia: «Χρειάζομαι χρόνο. Θα το ξεπεράσω και θα επανέλθω»…
Η συνολική του στάση και η χθεσινή του παρουσία στην συνέντευξη τύπου μετά τις κατατακτήριες δοκιμές συνηγορούν στου λόγου το αληθές. Διαπίστωση όλων σχεδόν των διαπιστευμένων δημοσιογράφων είναι ότι ο Vale έχει χαλαρώσει και επανέρχεται.
Δεν είναι τυχαίο ότι το αδύνατο σημείο του (οι κατατακτήριες δοκιμές του Σαββάτου) δεν αποτελούν πλέον τον εφιάλτη του. Τρείς συνεχόμενες κατατάξεις του στην πρώτη σειρά εκκίνησης φέτος αποτελούν τον αδιάψευστο μάρτυρα της χειμερινής δουλειάς του (αλλά και της δύναμης θέλησής του).
Τα διεθνή ΜΜΕ -έντυπα και ηλεκτρονικά- έχουν πρώτο τους θέμα τον ιταλό αναβάτη με ολοσέλιδες εικόνες του και η πληθώρα αυτών αναφέρεται στην αναγέννησή του.
Πάντως οι περισσότεροι θεωρούν ότι θα είναι μια μάχη ανάμεσα στα δύο Yamaha, δεδομένου ότι το HRC έχει ακόμη θέματα.
Επίσης θεωρούν ότι ο Marquez θα προσπαθήσει να μείνει κοντά τους με το γνωστό του στυλ ολίσθησης, το οποίο όμως δεν θα του επιτρέψει να διεκδικήσει στο τέλος, αφού εικάζεται ότι τα λάστιχά του θα έχουν τελειώσει (λόγω του τρόπου οδήγησής του).
Επειδή η ιστορία διδάσκει ότι με το HRC (και με τον συγκεκριμένο αναβάτη) ποτέ δεν μπορείς να ξέρεις, ας είμαστε επιφυλακτικοί…
Και επειδή πάντα πίστευα και πιστεύω στον αθλητή Dani, προσωπικώς τον υπολογίζω στην εξίσωση…
…Παρ’ όλο που η Repsol – Honda δείχνει προσωποκεντρική περισσότερο από ποτέ…
Οι διαπιστευμένοι δεν ξεχνούν, ρώτησαν χθες τον Vale αν φθάσει μαζί με άλλον στην τελευταία ιστορική στροφή, τι θα γίνει;; Κι εκείνος απάντησε με το γνωστό του χαμόγελο: «Θα νικήσει αυτός που θα προηγείται»…
Κατά τα φαινόμενα, η εξέλιξη του αγώνα θα εξαρτηθεί:
α/ από τις θερμοκρασίες περιβάλλοντος και ασφαλτοτάπητα. Δεδομένου ότι είναι η πρώτη χρονιά της Michelin, όλα ξεκινούν από λευκό χαρτί. Οι μετεωρολογικές υπηρεσίες προβλέπουν σχεδόν αίθριο καιρό με λίγο υψηλότερες θερμοκρασίες απ’ αυτές των χθεσινών δοκιμών στις 2μ.μ. (τοπική ώρα), όταν θα εκκινήσει ο αγώνας. Θερμοκρασία περιβάλλοντος 25 βαθμοί Κελσίου (με αίσθηση 28 βαθμών) και 41% υγρασία.
β/ από το εάν το setup και η επιλογή των ελαστικών για τον Lorenzo θα του επιτρέψουν να εφαρμόσει την γνωστή του τακτική «hit and run» από τον πρώτο γύρο.
γ/ από τον συμπλέκτη του Vale, ο οποίος παρουσίασε προβλήματα στο Austin. Ο συμπλέκτης αντικαταστάθηκε και έχει προστεθεί ένας extra αισθητήρας, ο οποίος, καθ’ όλη την διάρκεια του τριημέρου, καταγράφει τα δεδομένα της λειτουργίας του, ούτως ώστε να αποφευχθούν οι εκπλήξεις.
δ/ από τον ρόλο που θα παίξει ο Dovi στην πρώτη φάση του αγώνα. Ο ιταλός συνήθως τα πάει καλά στις εκκινήσεις και εάν χωθεί ανάμεσα στην τριάδα που αναμένεται να πρωταγωνιστήσει, τότε μπορεί να επηρεάσει τα αποτελέσματα.
ε/ από τον παράγοντα «Suzuki»… Maverick και Aleix εκκινούν από την πέμπτη και έκτη θέση, αμφότεροι είναι εκρηκτικοί και ο Aleix, τώρα που βρήκε ένα setup που του ταιριάζει, θα ορμήσει ως ταύρος σε υαλοπωλείο (με τα γνωστά -πολλάκις- αποτελέσματα).
Και μια κουβέντα γι’ αυτό το συμπαθέστατο παλληκάρι, τον Nicolo Bulega, «παιδί» του Vale, τον οποίον έχει αναλάβει από τα δεκατρία του χρόνια.
Τον παρατηρούσα στην χθεσινή συνέντευξη τύπου μετά τις κατατακτήριες και μου έκανε εντύπωση το χαμηλό του προφίλ, παρ’ όλο που μόλις στον πέμπτο του αγώνα επιτυγχάνει pole position.
Κάτι μου λέει ότι αυτό το παιδί θα γράψει στο μέλλον ιστορία.
Και όπως γράφει ο David Emmett:
«Μοιάζοντας σε κάτι ανάμεσα στον James Hunt και τον Mick Jagger στα νιάτα τους, ο Bulega αποτελεί το όνειρο του εμπορικού κόσμου».
Καλό αγώνα!
Δεν υπάρχουν σχόλια: