ads

Slider[Style1]

Style2

Style3[OneLeft]

Style3[OneRight]

Style4

Style5



ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ IMR CUP

Ο θεσμός IMR CUP έχει την μορφή ‘’ενιαίου’’ και σκοπό να αναδείξει το ταλέντο και τις οδηγικές ικανότητες των αθλητριών και αθλητών.

Οι μετατροπές που επιτρέπονται στις μοτοσυκλέτες έχουν σκοπό τη βελτίωση της λειτουργίας τους και όχι την αύξηση της ιπποδύναμης.

Κατά συνέπεια στο θεσμό ‘’IMR CUP’’ επιτρέπεται να πάρουν μέρος μόνο οι μοτοσυκλέτες του κατασκευαστή IMR και πιο συγκεκριμένα τα μοντέλα COPA, CORSE, SUPERCORSE & MINIGP με τροχούς 12 ιντσών. Επιτρέπεται η αλλαγή της εργοστασιακής εξάτμισης, η αλλαγή του εργοστασιακού καρμπιρατέρ με άλλου κατασκευαστή και μέχρι 28’’ . Επιτρέπεται η ροϊκή εξέλιξη της κεφαλής του κινητήρα. Επιτρέπεται η αλλαγή των ελατηρίων των βαλβίδων με άλλα σκληρότερα.

Οποιαδήποτε άλλη μετατροπή πέραν αυτών που περιγράφονται παραπάνω, απαγορεύονται.




About Moto-Press

Διαδικτυακό portal για τους αγώνες ταχύτητας μοτοσυκλετών στην Ελλάδα και το εξωτερικό, με ιδιαίτερη βαρύτητα στους αγώνες MotoGP.
«
Επόμενο
Νεότερη ανάρτηση
»
Προηγούμενο
Παλαιότερη Ανάρτηση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Post a Comment


Top