ads

Slider[Style1]

Style2

Style3[OneLeft]

Style3[OneRight]

Style4

Style5



Μάλλον η ισπανική ντρίμπλα (μέσω δημοσιεύματος αξιόπιστης δημοσιογράφου) για υποτιθέμενη μεταγραφή του Dani στην Yamaha πέτυχε τον στόχο της και ο Vinales έσπευσε…

Συνεπώς, το δημοσίευμα του Solo Moto που ανήρτησα προ διημέρου ήταν ακριβές (περί υπογραφής συμφωνίας Vinales και Yamaha).

…και εντελώς συμπτωματικά, είκοσι τέσσερεις ώρες αργότερα, το HRC ανακοίνωνε επισήμως την ανανέωση συνεργασίας του με τον Dani Pedrosa, η οποία -ειρήσθω εν παρόδω- ξεκίνησε το 2001 με την παρθενική του εμφάνιση στα 125 c.c. …
…Δηλαδή, δέκα οκτώ συναπτά έτη συνεχούς συνεργασίας με την Honda.
Στο μεταξύ, οι απανταχού της γης δημοσιογράφοι του ειδικού τύπου διατυπώνουν εγγράφως τις σκέψεις τους για τα πιθανά σενάρια που αφορούν τις υπολειπόμενες μεταγραφές, καθώς και για το εικαζόμενο παρασκήνιο της διαρροής της δήθεν αλλαγής στρατοπέδου του Dani.

Οι «συνομωσιολόγοι» του διεθνούς τύπου κατ’ αρχήν παραδέχονται ότι ελάχιστοι (μετρημένοι στα δάχτυλα του ενός χεριού) γνωρίζουν πραγματικά τι έχει συμβεί (και φυσικά δεν θα αποκαλύψουν ποτέ τις πηγές τους, ακόμη και αν εσκεμμένα οι πληροφορίες περί μεταγραφής του Dani υπήρξαν ψευδείς).
Τα διατυπωμένα σενάρια είναι τέσσερα:
α. η Yamaha κυκλοφόρησε σκοπίμως ότι τα βρήκε με τον Dani για να σπρώξουν τον μικρό προς αυτούς,
β. η Suzuki έβγαλε την «βρώμα» για να υποβαθμίσει στα μάτια του μικρού την Yamaha (ότι δεν αποτελεί, δηλαδή, την πρώτη προτεραιότητα του Jarvis και της παρέας του) και να παραμείνει, με φόντο και επιχείρημα πάντα την αναβίωση της εποχής Schwantz,
γ. οι άνθρωποι του Dani κυκλοφόρησαν εντέχνως τη σχετική «είδηση» για να ενεργοποιήσουν το HRC υπέρ του, δεδομένου ότι τηρούσαν έως εκείνη την στιγμή σιγήν ιχθύος, και να υπογράψουν νέο συμβόλαιο συνεργασίας,
δ. η Dorna είναι υπεύθυνη του «ράδιο – αρβύλα» είτε για να προσθέσει έναν πέμπτο πόλο έλξης (fantastic five), είτε για να αναβιώσει το «παραμύθι» (Schwantz – Suzuki), δύο ενδεχόμενα που μεταφράζονται σε ακόμη μεγαλύτερες εισπράξεις για το ταμείο της.

Το τι ακριβώς συνέβη, μάλλον δεν θα το μάθουμε ποτέ…

Το γεγονός είναι πως ο Brivio (προς τιμήν του) δεν έκανε χρήση της option που περιλαμβανόταν στο αρχικό συμβόλαιο του Maverick και να τον εγκλωβίσει για έναν ακόμη χρόνο. Ως έξυπνος άνθρωπος γνωρίζει καλά πως το να υποχρεώνεις (στην ουσία) έναν πιτσιρικά (που βράζει το αίμα του), να οδηγεί μια μοτοσυκλέτα, όσο ο νους του ταξιδεύει αλλού, δεν αποτελεί και την σοφότερη κίνηση.
Έκανε την προσφορά του δελεαστικότερη, όμως απέτυχε. Τώρα θα πρέπει να αποφασίσουν στη Suzuki τον αντικαταστάτη του.

Στο μεταξύ, μάλλον ο Iannone βγήκε διαθέσιμος στην αγορά εργασίας, όπου ψάχνει και ψάχνεται κατά τα συνήθη.
Το γερμανικό motosport.com δημοσίευσε προ τετραώρου ότι ο Dovi ανανέωσε με την Ducati, παρ’ όλο που ο Ciabatti ισχυριζόταν δημοσίως ότι θα αποφασίσουν μετά το Mugello και το πιθανότερο είναι ότι θα ανακοινωθεί επισήμως κατά την διάρκεια του αγωνιστικού τριημέρου στο ιταλικό GP.
Ο διεθνής τύπος αναφέρει ότι τις τελευταίες ημέρες ο Iannone βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με την Suzuki για την θέση του απερχομένου Vinales.
Το δε γνωστό σε όλους Sky (χορηγός της ομάδας του Vale στη Moto3) ανέφερε στο portal του ότι είναι σχεδόν σίγουρο ότι ο Iannone θα καταλήξει στην Suzuki, μαζί με τον Aleix…
…Ισχυρίζεται, επιπροσθέτως, ότι ο Iannone ήταν αυτός που αποφάσισε, αφού το Borgo Panigale ανακοίνωσε και στους δύο αναβάτες ότι, λόγω του υψηλού κόστους απόκτησης του Jorge (περίπου 12 εκατομμύρια ανά έτος), δεν είναι σε θέση να διαθέσει περισσότερα από 1,5 εκατομμύριο για την προς συζήτηση θέση. Η προσφορά έγινε κατ’ αρχήν στον crazy Joe, ο οποίος την αρνήθηκε ευθύς εξ’ αρχής και ξεκίνησε τις συνομιλίες με τον Brivio.

Αντιθέτως, ο Dovi, παρ’ όλο που υπήρξε αποδέκτης δύο προσφορών (από την ΚΤΜ και την Aprilia), προτίμησε να αποδεχθεί τους όρους που τέθηκαν, συμφωνώντας ουσιαστικώς να αμειφθεί με το ήμισυ του ποσού της τρέχουσας συμφωνίας (και που λήγει στο τέλος του έτους).

Παραλλήλως, «παίζει» το όνομα του Rins, ο οποίος έχει αποφύγει την ένταξή του σε κάποια δορυφορική ομάδα, διότι, όπως έχει δηλώσει, τον ενδιαφέρει μια θέση σε εργοστασιακή ομάδα.
Δεδομένων των παραπάνω, τρία είναι τα ενδεχόμενα: α/ Suzuki (στην θέση του Aleix), όχι και τόσο πιθανό σενάριο, αφού δεν είναι δυνατόν η Suzuki να απαρνηθεί την πλούσια εμπειρία του Espargaro σε διαφορετικές μοτοσυκλέτες (και στην ίδια), β/ ΚΤΜ και γ/ Aprilia.

Από την άλλη μεριά υπάρχει και η εκκρεμής υπόθεση του Johann Zarco, ο οποίος ναι μεν έχει συμφωνήσει με την Suzuki για ανεπίσημες δοκιμές, όπως επίσης και συμμετοχή του στις 8 ώρες της Suzuka, ωστόσο δεν έχει αναφερθεί κάτι παραπάνω για το 2017. Πριν από μερικές ημέρες αναφέρθηκε στον διεθνή τύπο ότι οι επικεφαλείς στο Hamamatsu σκέπτονται σοβαρά την σύσταση δορυφορικής ομάδας και πιθανολογείται ότι ίσως ο Zarco προορίζεται γι’ αυτήν.

Και μια που μιλάμε για Suzuki, κυκλοφορεί ευρέως η φήμη ότι ο Cecchinello προβληματίζεται μήπως και «το γυρίσει» στους γαλάζιους, ωστόσο είναι πολλά τα χρόνια με το HRC και επιπλέον υπάρχει και ο Crutch…

Η έως τώρα entry list του 2017 έχει διαμορφωθεί ως εξής:


Στο μεταξύ, ο Jorge, όπου σταθεί κι όπου βρεθεί, στάζει δηλητήριο επί παντός του επιστητού…

Ο βρετανός Simon Patterson αναφέρει στην Motorcycle News ότι ο Jorge με δηλώσεις του απαξίωσε τους δύο αναβάτες της Ducati (έξι μήνες πριν την έναρξη της συνεργασίας του με τους κόκκινους):

«Προφανώς, η Ducati θα είναι ιδιαίτερα δυνατή στο Mugello, δεδομένων των ευθειών και των πολλών δοκιμών που έχει πραγματοποιήσει στην συγκεκριμένη πίστα. Ωστόσο, νομίζω ότι δεν μετρούν και πολύ στο κυνήγι του πρωταθλήματος, δεδομένων των λαθών και των δύο αναβατών της. Άρα, αντί αυτών, θα πρέπει να συγκρίνεται το επίπεδό μου με αυτό του Marc και του Rossi.
Το Mugello είναι μια πίστα που λατρεύω, ίσως η πλέον αγαπημένη μου. Μπορώ να εκμεταλλευτώ όλα μου τα προτερήματα και τα δυνατά μου σημεία εκεί. Επίσης, είναι θαυμάσιο το γεγονός ότι φθάνω στην ιταλική πίστα προπορευόμενος στην βαθμολογία».

Ο άνθρωπος, κάθε πόνο που προκαλεί με τις ανόητες δηλώσεις του, τον παρουσιάζει ως κινδυνολογία των "θυμάτων" του...

Μέχρι εκεί "της κόβει" της προπαγάνδας του...

About Moto-Press

Διαδικτυακό portal για τους αγώνες ταχύτητας μοτοσυκλετών στην Ελλάδα και το εξωτερικό, με ιδιαίτερη βαρύτητα στους αγώνες MotoGP.
«
Επόμενο
Νεότερη ανάρτηση
»
Προηγούμενο
Παλαιότερη Ανάρτηση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Post a Comment


Top