ads

Slider[Style1]

Style2

Style3[OneLeft]

Style3[OneRight]

Style4

Style5


Δημοσιεύω τους πίνακες συμμετοχών για τον πρώτο γύρο του φετινού (κουτσουρεμένου) ελληνικού πρωταθλήματος ταχύτητας στο πολεμικό αεροδρόμιο της Τρίπολης. Σε μιά χρονιά πολύ δύσκολη για την Ελλάδα -και κατ' επέκτασιν για την αγωνιστική μοτοσυκλέτα- οργανωτές και αγωνιζόμενοι βάζουν πλάτη για να μην εξαφανισθούν -λόγω οικονομικής ανέχειας- οι αγώνες ταχύτητας στην χώρα μας. Νάναι καλά όλοι τους και εύχομαι ολόψυχα νάρθουν καλύτερες ημέρες (αν και έχω τις αμφιβολίες μου με τους πολιτικούς που διαθέτει η χώρα. Ο Θεός να βάλει το χέρι του, γιατί αν βάλει το πόδι του έχουμε να φάμε πολλές κλωτσιές...).

Πέρα από την οικονομική κατάσταση, πρωτόγνωρο είναι και το νέο θεσμικό καθεστώς των αγώνων, υπό την εποπτεία της επίσημης ομοσπονδίας του αθλήματος, την Α.ΜΟΤΟ.Ε. Υπάρχουν πολλά που πρέπει να γραφτούν και θα τα διαβάσετε σε μερικές εβδομάδες στον επίσημο πλέον ιστότοπο του Motopress Racing. "Μούφαγε τα τζιέρια" που έλεγε και η συγχωρεμένη η γιαγιά μου αυτό το site (αγγλιστί). Εν πάση περιπτώσει, αυτά θα τα πούμε αναλυτικά σε μερικές ημέρες.
Συνολικά, πενήντα πέντε αναβάτες έχουν δηλώσει συμμετοχή, με ανοικτό το ενδεχόμενο να προκύψουν μερικές ακόμη της τελευταίας στιγμής (δεδομένης και της νέας διαδικασίας δήλωσης συμμετοχής, η οποία για πολλούς είναι άγνωστη).
Και ένα παιχνίδι αριθμών που προκύπτει από τους σχετικούς πίνακες: 22 συμμετοχές στην Open, 11 στα Racing, 11 στα Supersport και 11 στα Superstock, σύνολον 55 συμμετοχές. Όλοι οι αριθμοί πολλαπλάσια του 11, που στην φιλοσοφία της αριθμολογίας το "11" είναι "κυρίαρχος" αριθμός και συμβολίζει την έμπνευση, την μοναχική πορεία, το όραμα, την έρευνα, την ανάλυση και τους οραματισμούς που το υπόλοιπο περιβάλλον δεν αντιλαμβάνεται... (ότι θα γινόμουν και Λίτσα Πατέρα στα γεράματα, ούτε στους χειρότερους εφιάλτες μου...).

Και μια επισήμανση της πρώτης ματιάς: Ο Μιχάλης Σπηλιώτης για άλλη μια φορά επί των επάλξεων. ΚΑΙ χορηγός ΚΑΙ αγωνιζόμενος. Πάλι! Ο πρόεδρος του ΠΑΣΕΕΔ δεν το βάζει κάτω και συνεχίζει να στηρίζει την αγωνιστική μοτοσυκλέτα επί δεκαετίες με το ίδιο πάθος και ορμή που διέθετε όταν πρωτοξεκινούσε στην αυλή του πατρικού του. Η ιστορία των αγώνων μοτοσυκλέτας στην Ελλάδα είναι μια εξαιρετική υπόθεση, η οποία δυστυχώς δεν είναι αρχειοθετημένη (άρα και προσβάσιμη) στους νέους οδηγούς και παράγοντες, μερικοί των οποίων πιστεύουν ότι το άθλημα ξεκίνησε με την παρουσία των ιδίων στους αγώνες. Ο Μιχάλης αποτελεί σημαντικό κομμάτι της Ιστορίας, όπως και πολλοί άλλοι, οι οποίοι έχουν ξεχαστεί στο "χρονοντούλαπο της Ιστορίας" (που θάλεγε και ο Ανδρέας)...
Δεν είναι τυχαίο ότι οι Βρετανοί έχουν καταστήσει την χώρα τους παγκόσμια πηγή του μηχανοκίνητου σπορ (γενικώς). Βελτιωτές, ομάδες, πιλότοι, παράγοντες του παγκόσμιου αθλητισμού έχουν όλοι έδρα την Μ. Βρετανία: γιατί δημιούργησαν παράδοση, καταγράφοντας λεπτομερώς την μηχανοκίνητη ιστορία τους και κάθε γενιά συνεχίζει από εκεί που σταμάτησε η προηγούμενη.
Όταν αντιληφθούμε κάποτε ότι πέρα από τα "τσιτωμένα γκάζια" και τους "καννίβαλους εκκεντροφόρους" επιβάλλεται να καταγράψουμε την ιστορία μας, να την σεβαστούμε, να την θυμόμαστε, να την τιμούμε (τιμώντας τους προηγούμενους) και να την διαφυλάσσουμε "ως κόρην οφθαλμού", τότε ίσως μας πάρει στα σοβαρά και ο υπόλοιπος κόσμος, από τον οποίον διεκδικούμε θέαση, υποστήριξη, οικονομική ενίσχυση και προβολή.
Αυτά και επανέρχομαι...

Θα τα πούμε λίαν συντόμως. Μείνετε συντονισμένοι. Οι μήνες απομόνωσης πέρασαν ανεπιστρεπτί...





About Moto-Press

Διαδικτυακό portal για τους αγώνες ταχύτητας μοτοσυκλετών στην Ελλάδα και το εξωτερικό, με ιδιαίτερη βαρύτητα στους αγώνες MotoGP.
«
Επόμενο
Νεότερη ανάρτηση
»
Προηγούμενο
Παλαιότερη Ανάρτηση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Post a Comment


Top