Τα πλήρη αποτελέσματα έχουν δημοσιευθεί σε άλλη ανάρτηση.
• Πτώσεις: Βασίλης Γερακίτης (είναι καλά, η μοτοσυκλέτα αρκετές ζημιές), Γιάννης Κριελέσης (έχει τραυματιστεί, μάλλον έχει σπάσει το πόδι του), Βαγγέλης Καρακατσάνης (low side στην Κ12, σηκώθηκε και συνέχισε). Σύγκρουση στην εκκίνηση (γύρο προθέρμανσης) της Open μεταξύ Καριπίδη και Φωτόπουλου. Επανάληψη της εκκίνησης (διαδικασία 15λεπτου) με άδειες τις θέσεις των δύο προαναφερθέντων. Ο Μαρμαράς δεν ξεκίνησε καλά και στην προσπάθεια ανάκαμψης είχε δύο μικροεξόδους. Ο Χρήστος Μπουζούκης δεν ξεκίνησε αρχικά (ίσως του έσβησε), αλλά συνέχισε τον αγώνα.
• Τα Racing δίνουν μάχη επιβίωσης σ' ένα περιβάλλον απολύτως εχθρικό. Μια παρέα οκτώ - δέκα ανθρώπων, που είναι φίλοι και σέβονται ο ένας τον άλλον, είναι αυτοί που στηρίζουν την μοναδική καθαρόαιμη αγωνιστική κατηγορία. Ο Γιώργος Κίτσος και ο Ανδρέας Λεφέβρ δίνουν τις μάχες της αρκούδας για να κρατήσουν στην ζωή ένα είδος αγώνων που γαλούχησε γενιές και γενιές αναβατών και που η τελευταία γενιά που θα βγάλει μεγάλους οδηγούς θα είναι η φετινή των 125 στα MotoGP. Καταργούμενης και αυτής το 2012, θα πάψουμε πλέον να βλέπουμε στις πίστες πραγματικά σπουδαίους αναβάτες. Θα ήθελα προσωπικά να ευχαριστήσω αυτούς τους ανθρώπους που επιμένουν, παρ' όλο που έχουν συγχτηρίσει με την απαξίωση που αντιμετωπίζουν από τους μεταμοντέρνους, ανιστόρητους πρωταγωνιστές των ECU. Ευχαριστώ τον Γρηγόρη Χρονόπουλο, αυτή την απίστευτη ψυχάρα, που εδώ και 25 χρόνια στηρίζει με αίμα τα Racing και δεν διστάζει να συμμετέχει όποτε οι ανάγκες το απαιτούν. Όπως επίσης τον Κώστα Σεφέρογλου που έδωσε ρεσιτάλ υποστήριξης στον αγώνα των Σερρών με τρεις μοτοσυκλέτες (μια που έτρεξε ο ίδιος, μια που έδωσε στον Ιάσωνα Αυλωνίτη και μια που αναγκάστηκε να φέρει, όταν παρουσίασε βλάβη το ένα εκ των δύο πρώτων). Εγώ χειροκροτώ με συγκίνηση αυτούς και αφήνω τις δόξες και τις ξεβράκωτες ομπρέλες για τους υπόλοιπους. Λίγος σεβασμός δεν βλάπτει. Ακόμη και η στυγνή εμπορικότητα έχει τα όριά της.
• Όλα τα λεφτά η μάχη μεταξύ Παναγιωτόπουλου και Παπαγεωργίου.
• Ο Νίκος Γκούβας δεν ξεκίνησε αφού η σοβαρή ζημιά στον κινητήρα του δεν ήταν δυνατόν να αποκατασταθεί στις Σέρρες και δεν μπήκε καν στις χρονομετρημένες δοκιμές.
• Ο Βασίλης Γερακίτης είχε σοβαρό πρόβλημα με την πίσω ανάρτηση στα δοκιμαστικά. Το Bitubo παρέδωσε το πνεύμα και συμπεριφερόταν σαν σούστα (προφανώς τα υδραυλικά του αμορτισέρ σταμάτησαν να λειτουργούν). Αποφάσισε να φορέσει το "μαμά" αμοστισέρ, το οποίο στην αρχή του αγώνα λειτούργησε. Όταν όμως ήρθε η κρίσιμη ώρα του προσπεράσματος στο τέλος της ευθείας, τα πράγματα έγιναν δύσκολα (με το ένα σχεδόν τρίτο του αγώνα να έχει ήδη διανυθεί). Αυτό που φοβόταν ο Βασίλης από την προηγούμενη ημέρα συνέβη. Είχε αμφιβολίες για το πόσο θα αντέξει σε ρυθμό αγώνα το συγκεκριμένο αμορτισέρ. Πάντως, υπάρχει και το ενδεχόμενο οποιαδήποτε ανάρτηση στο συγκεκριμένο σημείο να τον "άδειαζε" αφού η γραμμή προσπεράσματός του πέρασε πάνω από το γνωστό "λούκι" της Κ1 και η αναπήδηση που προέκυψε άλλαξε γεωμετρία και πρόσφυση. Το high side προξένησε πολλές ζημιές στην S1000RR, ευτυχώς όμως όχι στον Βασίλη και αυτό έχει σημασία. Άσε που ο Σάββας Κουρίδης είδε "τον Χριστό φαντάρο" αφού βρέθηκε στην πορεία της πτώσης ενώ έκανε την δουλειά του: να φωτογραφίζει. Στο τέλος της εβδομάδας θα γνωρίζουμε το μέγεθος της ζημιάς και το εάν θα προλάβει ο Βασίλης τον επόμενο αγώνα.
• Περίεργα πράγματα έγιναν με τα λάστιχα της Pirelli για την Open. Δημιουργήθηκε αναστάτωση στους αναβάτες το Σάββατο ψάχνοντας το φορτηγό της, που δεν έβλεπαν όμως πουθενά. Αυτό δημιούργησε και προβλήματα στην διαδικασία του μαρκαρίσματος. Γενικώς, η κατάσταση για κάποιες ώρες ήταν εκτός ελέγχου και συμμαζεύτηκε με δυσκολία. Είναι χαρακτηριστικό ότι στις 4 το μεσημέρι της Παρασκευής η Open ήταν μονομάρκα, στις 6 το απόγευμα ήταν ελεύθερη και στις 8 και μισή το βράδυ ήταν πάλι μονομάρκα. Ενδεικτικό της σύγχυσης αποτελεί η περίπτωση του Γιώργου Κοντοστάνου, ο οποίος μεταξύ 6 και 8 έβαλε Dunlop. Όταν τον πληροφόρησαν ότι γύρισε πάλι σε μονομάρκα, έβαλε ο άνθρωπος στραβά το καπελάκι του και γύρισε στην Αθήνα.
Δεν θα γράψω προς το παρόν κάτι παραπάνω, παρ' όλο που έχω διαπιστώσει τι έχει συμβεί. Για να μην δημιουργηθούν εντυπώσεις και οξύνω τα πνεύματα, θα περιμένω τις αποφάσεις του Δ.Σ. του ΣΟΑΜ την επόμενη εβδομάδα για το θέμα και κατόπιν θα σχολιάσω.
• Πολύ τζερτζελέ βλέπω να γίνεται στα διάφορα fora για τις ζάντες και τα λάστιχα των συμμετοχών εκ Βουλγαρίας, ειδικότερα για τους Choy και Ivanov. Αυτό είναι το θέμα μας; Βεβαίως, είναι και αυτή μια θέση (νεοελληνική), αλλά κάπως δύσκολη (περίπου ανάσκελα) για να την υιοθετήσω. Ας σκεφτούν μερικοί γιατί οι Βούλγαροι αναβάτες βρέθηκαν στις Σέρρες.
Περισσότερες πληροφορίες αργότερα.
Θα ανανεώνεται διαρκώς αυτή η ανάρτηση.
Δεν υπάρχουν σχόλια: