ads

Slider[Style1]

Style2

Style3[OneLeft]

Style3[OneRight]

Style4

Style5


Ημέρα προπόνησης και τελικών ρυθμίσεων ήταν η Παρασκευή για τους συμμετέχοντες στον πέμπτο γύρο του πρωταθλήματος ΣΟΑΜ στην πίστα των Σερρών.
Ο καιρός καθ’ όλη την διάρκεια της ημέρας ήταν εξαιρετικός, η θερμοκρασία κυμάνθηκε μεταξύ 28 και 30 βαθμών Κελσίου, το οδόστρωμα «κρατούσε» και όλα αυτά βοήθησαν στο να επιτευχθούν καλοί χρόνοι, οι οποίοι όμως δεν είναι ανακοινώσιμοι, αφού οι χρονομετρήσεις έχουν γίνει από τους οδηγούς. Επίσης, οι υπεύθυνοι της πίστας έχουν κάνει καταπληκτική δουλειά, έχοντας περιποιηθεί τους περιβάλλοντες χώρους με μεράκι.
Άλλο ένα ευχάριστο είναι το γεγονός ότι δεν υπήρξε πτώση και όλα κύλησαν ομαλά. Κατά τις 4 το απόγευμα έπιασε αεράκι και οι επιδόσεις έπεσαν.

Επί της ουσίας:
Ο Νίκος Γκούβας (και –κατ’ επέκταση- ο Άκης Γεωργόπουλος) θα έχουν μια δύσκολη νύχτα, διότι η Triumph του Νίκου παρουσίασε μηχανικό πρόβλημα (πιθανώς τρόμπα λαδιού ή τρόμπα νερού).
Ο Νίκος Περιστεράς δεν τρέχει με την μοτοσυκλέτα του, διότι προφανώς δεν έχει τελειώσει η επισκευή της από την πτώση των Μεγάρων. Οι πληροφορίες μου λένε ότι μάλλον τρέχει με αυτήν του Ραφαήλ Μεϊμάρη (θα το επιβεβαιώσω και θα επανέλθω).
Στα Racing τελικώς οι συμμετοχές είναι οκτώ (παραθέτουμε παρακάτω τον ορθό πίνακα). Τρεις από αυτούς απουσίαζαν από την προπόνηση της Παρασκευής: η οικογένεια Χρονόπουλοι (πατήρ και υιός) και ο Κώστας Σεφέρογλου, οι οποίοι θα είναι παρόντες στα χρονομετρημένα δοκιμαστικά.
Στην Formula Extreme όλα πήγαν καλά. Ο εκ Βουλγαρίας Choy κινήθηκε ταχύτατα (όπως ήταν αναμενόμενο). Για τον Κώστα Κοντομάρο όλα τσούλησαν ομαλά και γρήγορα (ταχύτερος από τους Έλληνες), ενώ ο Κώστας Πολίτης έχω την αίσθηση ότι κρύβει «μυστικά και ντοκουμέντα», που ίσως δεν εμφανίσει ούτε στα χρονομετρημένα. Υπό «κανονικές συνθήκες» που λένε και στην Χημεία, ο Κώστας Πολίτης χρειάζεται δύο τερματισμούς με διαφορά μιας θέσης από τον Κώστα Κοντομάρο, τον έναν εμπρός του και τον άλλον πίσω του για να κατακτήσει τον φετινό τίτλο. Την Κυριακή το απόγευμα θα γνωρίζουμε τι θα περιμένουμε στα τελευταία Μέγαρα.
Στην ίδια κατηγορία, πολύ καλά εξελίχθηκε ο ρυθμός του δεύτερου Βούλγαρου αναβάτη Mihail Ivanov και του σταθερού Φώτη Τσαλίκη. Ο Θανάσης Ευσταθίου, στον τελευταίο αγώνα της καριέρας του (“στον τελευταίο αγώνα ever” όπως λέει ο ίδιος) πέτυχε ένα ωραιότατο «23 ψηλά». Τα «αναβολικά» του Γερακίτη φαίνεται ότι κάνουν δουλειά και το «24 χαμηλά» ήρθε χαλαρά. Από τα φαινόμενα, ο Βασίλης δικαιώνεται όταν δήλωνε παλαιότερα στο bikenet ότι «ο Ευσταθίου χρειάζεται τον Γερακίτη του». Ο Λευτέρης Πίππος συνέχισε τον ενθουσιώδη ρυθμό του πρόσφατου track day των Μεγάρων. Έχω την αίσθηση ότι την Κυριακή θα δούμε έναν ενδιαφέροντα αγώνα.
Στην Open υπάρχει η γνωστή κατάσταση. Καμία δυνατότητα πρόβλεψης. Πάντως, ο Ψυχογυιός, εμμένοντας στην κατηγορία, έχει κατεβάσει έναν στόλο πέντε μοτοσυκλετών (και φυσικά ο Καρακατσάνης – Καρακατσάνης).
Και στην Open έχουμε αλλαγές στις συμμετοχές (παρακάτω ο πίνακας). Ο Γιώργος Λούβαρης δεν προσήλθε (οικογενειακό πρόβλημα) και ο Γιώργος Κοντοστάνος προστέθηκε στους συμμετέχοντες.
Ένα σημαντικό πρόβλημα που έχει προκύψει είναι με τα λάστιχα. Όσοι χρησιμοποιούν Pirelli δεν βλέπουν το φορτηγό να στρίβει την γωνία και έχουν αρχίσει να ανησυχούν. Ας ελπίσουμε ότι πηγαίνοντας στην πίστα το πρωί, θα το βρουν παρκαρισμένο στην είσοδο να περιμένει. Αλλιώς υπάρχει θέμα. Η Michelin έχει ήδη παραδώσει στην Αθήνα τα ελαστικά στους αναβάτες με τους οποίους συνεργάζεται, διότι δεν θα ανέβει στις Σέρρες. Με την Dunlop δεν υπάρχει πρόβλημα, αφού ο επίσημος dealer της Νίκος Περιστεράς είναι στην πίστα.
Θα σας έχω περισσότερες πληροφορίες μετά τα χρονομετρημένα. Καλό μήνααααα...

Διορθωτικοί Πίνακες



About Moto-Press

Διαδικτυακό portal για τους αγώνες ταχύτητας μοτοσυκλετών στην Ελλάδα και το εξωτερικό, με ιδιαίτερη βαρύτητα στους αγώνες MotoGP.
«
Επόμενο
Νεότερη ανάρτηση
»
Προηγούμενο
Παλαιότερη Ανάρτηση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Post a Comment


Top