ads

Slider[Style1]

Style2

Style3[OneLeft]

Style3[OneRight]

Style4

Style5

Ο Σύνδεσμος Οδηγών Αγώνων Μοτοσυκλέτας ανάρτησε στην ιστοσελίδα του τεχνική διευκρινιστική εγκύκλιο, την οποία και αναδημοσιεύουμε:

Διευκρινιστική Εγκύκλιος
Υπενθυμίζουμε ότι η σχετική διευκρινιστική εγκύκλιος είχε ανακοινωθεί κατά τον πρώτο αγώνα αλλά είχε αναρτηθεί και γραπτώς στο αυτοκινητοδρόμιο Σερρών κατά τον 2ο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος.
Για το τυπικό αλλά και για την πλήρη διαλεύκανση τέτοιων τεχνικών θεμάτων το Δ.Σ. του Σ.Ο.Α.Μ. θεωρεί ως υποχρέωση να επαναλάβει την ανακοίνωση και να αναρτηθεί η παρούσα εγκύκλιος και στην επίσημη ιστοσελίδα, όπως ήταν και αρχικώς η υποχρέωση του.

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ Open
ΑΡΘΡΟ 01.57
57.05 Τα μπροστινά πηρούνια μπορούν να αντικατασταθούν. Μπορεί να προστεθεί σταµπιλιζατέρ/αμορτισέρ τιμονιού.
57.06 Στο ψαλίδι επιτρέπεται να προστεθούν βάσεις στερέωσης (stand).
57.08 Το σώμα της πίσω ανάρτησης (αμορτισέρ/ελατήρια) επιτρέπεται να αντικατασταθεί χωρίς να αλλάξουν οι αυθεντικές συνδέσεις µε σκελετό και ψαλίδι.
57.13 Το τιμόνι επιτρέπεται να αντικατασταθεί, δεν επιτρέπεται να αφαιρεθούν οι διακόπτες μίζας και διακοπής του κινητήρα.
57.14 Το φέριγκ και όλα τα πλαστικά καλύμματα επιτρέπεται να αντικατασταθούν. Όλες οι εισαγωγές αέρα προς το κουτί του φίλτρου αέρα μπορούν να αντικατασταθούν.

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ Formula Xtreme
ΑΡΘΡΟ 01.60
60.08 Μπροστινά πιρούνια
• Τα µπροστινά πιρούνια πρέπει να παραμείνουν όπως αρχικά παρήχθησαν από τον κατασκευαστή.
• Οι πάνω και κάτω πλάκες του πιρουνιού πρέπει να παραμείνουν όπως έχουν αρχικά παραχθεί από τον κατασκευαστή για την αναγνωρισμένη μοτοσυκλέτα.
• Βασικά αυθεντικά εσωτερικά μέρη των πιρουνιών μπορούν να αλλαχθούν, όπως και οι βαλβίδες ή σαν ολοκληρωμένο kit (cartridge).
• Τα ελατήρια επιτρέπεται να αλλαχθούν.
• Οι τάπες των πιρουνιών επιτρέπεται να αλλαχθούν, ώστε να υπάρχει δυνατότητα εξωτερικής ρύθμισης.
60.16 ΦΕΡΙΝΓΚ / πλαστικά καλύμματα
• Οι αυθεντικοί αεραγωγοί προς το κουτί φίλτρου αέρα μπορούν να αλλαχθούν ή να τροποποιηθούν ως προς το υλικό, αλλά όχι ως προς τις βασικές διαστάσεις.
60.22 Κουτί φίλτρου αέρα (Air box)
• Το κουτί φίλτρου αέρα πρέπει να παραμείνει όπως αρχικά παράγεται από τον κατασκευαστή της αναγνωρισμένης μοτοσυκλέτας.
• Το στοιχείο του φίλτρου αέρα μπορεί να αφαιρεθεί.
• Οι οπές αποστράγγισης του κουτιού φίλτρου αέρα πρέπει να σφραγισθούν.
• Όλες οι 4χρονες μοτοσυκλέτες πρέπει να έχουν κλειστό κύκλωμα αναπνοής / αναθυμιάσεων. Οι σωληνώσεις αναθυμιάσεων του λαδιού πρέπει να συνδέονται και να αποστραγγίζουν μέσα στο air box.
• Οι αεραγωγοί που έρχονται από το φέριγκ στο κουτί μπορούν να μετατραπούν/αλλαχθούν όπως επίσης και οι σωληνώσεις του κουτιού αέρα.
60.36 Το κιβώτιο στροφαλοφόρου άξονα και όλα τα άλλα κιβώτια του κινητήρα (δηλ. κιβώτιο ανάφλεξης και συμπλέκτη)
• Επιτρέπεται να τοποθετηθούν ενισχυμένα προστατευτικά καλύμματα ή ενισχυμένα καπάκια του κινητήρα σε αντικατάσταση των εργοστασιακών που να µην είναι ελαφρύτερα σε βάρος από το τυποποιημένο υλικό.

Το Δ.Σ. του Σ.Ο.Α.Μ.

About Moto-Press

Διαδικτυακό portal για τους αγώνες ταχύτητας μοτοσυκλετών στην Ελλάδα και το εξωτερικό, με ιδιαίτερη βαρύτητα στους αγώνες MotoGP.
«
Επόμενο
Νεότερη ανάρτηση
»
Προηγούμενο
Παλαιότερη Ανάρτηση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Post a Comment


Top